Ayna Programı :: Web Sitesine Hoşgeldiniz ::
Ayna
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bize Yazın | İletişim | English | Açılış Sayfam Yap | S.Kullanılanlara Ekle 29-08-2015
AYNA BU HAFTA ALBERTA'DAN SESLENECEK SİZLERE Cumartesi 23:00
 
   
ZİYARETÇİ DEFTERİ

Adınız:
Emailiniz:
Mesajınız:
  

GELEN MESAJLAR
Toplam 4430 adet mesajdan     900 ile 920 arası mesajlar.   
sadık
Mesaj:selamün aleyküm ben tokat tan sadık saim orhan abicim çok kaliteli program yapıyosunuz sizi yürekten tebrik ediyorum programınızı izlerken sanki bende sizinle geziyorum o duyguyu yaşıyorum benim hayattaki özentim duruşunuzla program sunusunuzla keliteli kişiliğinizle sizsiniz inşallah ALLAH nasip ederse bi gün sizinle tanışmayı çok istiyorum ALLAH sizin yar ve yardımcınız osun dualarım sizinle ve tüm ekibinizle hepinize çok teşekkür ederim
Tarih :2012-03-23 01:16:19

Alev polat
Mesaj:Selam aleykum programınızı çok aşırı seviyorum genelde tüm gezinizı izliyorum Allah program larınızın devamını nasip etsin inşaALLAH saim beye sevgi ve saygılarımla Allah a emanet olun
Tarih :2012-03-23 01:04:55

muhammed murat akkaya
Mesaj:saim abi sizi çok beğeniyoruz seninle gezmeyi çok istiyorum
Tarih :2012-03-22 18:44:21

HAKAN ELİTAŞ
Mesaj:Saim abi seni çok seviyorum. Başarılarının devamını diliyorum. Bizi Ayna rogramından mahrum etmeyin lütfen çekimlere ve yeni yerleri tanıtmaya devam edin.
Tarih :2012-03-22 15:30:19

Zehra
Mesaj:Honduras Ülkesini çok merak ediyorum... En kısa zamanda orayı da görmek istiyorum. Başarılar Saim Orhan...
Tarih :2012-03-21 17:33:00

mehmet
Mesaj:avusturya viyena ya niye gitmiyosunuz?bütün programlarınızı takip ediyorum cok güzel bir program tesekkür ederim
Tarih :2012-03-21 15:13:59

leyla
Mesaj:biliyorum harika bi program senelerdir izliyoruz ailecek nolur ben uluslararasıilişkiler öğrencisiyim ben de sizinle gezsem nolur çantalarınızı seve seve taşırım insan elindeki tüm imkanları kullanmalı ondan sonra yoluna bakmalı ben de şansımı denemek istiyorum bana cevap atarsanız sevinirim
Tarih :2012-03-21 14:39:09

Sezim
Mesaj:Sizin programi chok seviyorum,keyfle izliyorum.Sizin programin tumunu izlemek isterim,ve sizden sormak istedigim soru,sizin bu programlariniz sidi olarak varmi,satiliyormu,varsa nerden ala bilirim.Lutfen.
Tarih :2012-03-20 15:31:38


Mesaj:sizleri çok keyifle seyrediyoruz
Tarih :2012-03-20 14:33:08

ismet uzun
Mesaj:orhan abi programınızı beğeniyle izliyorum.bize yabancı ülkeleri tanıttığın teşekkür ederim ve başarını devamını dilerim:)))))
Tarih :2012-03-20 14:26:19

CANAN ELİF KARANFİL
Mesaj:slm ben canan acıkögretim işltme 3.sınıf ögrencisiyim..gabon gezisinde türk ögretmen eşleri görünce cok etkılendım...gabona gelip orda egitim alıp ögretmenlık yapmak ıstıyorum..nerelere basvuru yapmalıyım..
Tarih :2012-03-19 21:03:14

deniz yaman
Mesaj:sevgili ayna programı yapımcıları sizi severek izliyorum. Ege denizindeki adaları tanıtmanızı rica ediyorum teşekkürler.
Tarih :2012-03-19 19:15:27

bünyamin yusuf akın
Mesaj:çok seviyorum bu programı hele los angeles kısmını çok beğendim.
Tarih :2012-03-19 11:14:03

bünyamin yusuf akın
Mesaj:sevgili ayna programı ekibi.sizleri çok seviyor ailecek keyifle izliyoruz.sizleri çok seviyorum sağolun
Tarih :2012-03-19 10:55:48

ışıl
Mesaj:harika bi gezi proğramı çok da başarılı gerçekten gönülden tebrik ederim başta saim orhan bey olmak üzere tüm ayna ekibini bir kez daha kutluyorum ve tek geçiyorum :D:D
Tarih :2012-03-18 23:01:53

Adnan Tekcan
Mesaj:Programınızı severek izliyoruz. Hatta cumartesi gecelerini kızımla birlikte iple çekiyoruz. Lakin programın yayın saati çok geç neden daha erken bir saate almıyorsunuz? 23.00 yerine 22.00 olamaz mı? Çalışmalarınızda Allah kolaylık versin.
Tarih :2012-03-18 21:46:11

ömer
Mesaj:Orhan bey böyle yararlı bir program yaptıgınız için ve Oturdugumuz yerden dünyayı bize tanıttıgınız için çok teşekkür ederiz.Gabon bölümünü izledikten sonra burada türk yemekleri üzerine restaurant açma fikri oluştu.Burada restaurant açmayı düşünüyorum.Bu konuda bilgi almak istiyoruz yardımcı olursanız çok seviniriz başarılar iyi çalışmalar...
Tarih :2012-03-18 15:34:57

hasan tamkoç
Mesaj:saim abi ben ve babam bir sürü ülkelere gittik hatta babam bir sürü dil biliyor babam üniverste mezunu çok iyi yerler angola abd isviçre ukranya tanzanya makedonya v.b ülkeleri gezdik size ve samanyolu ekibine iyi geziler diliyorum.ve çok güzel programınız var
Tarih :2012-03-18 14:11:01

Mohammad Rahim
Mesaj:salam aziz ayna programinda chalishan arqadashlarim ban bu mesaji afghanistandan siza gondardim va bu programe hergon izliyarom eliniza saglik
Tarih :2012-03-18 13:56:29

serdar
Mesaj:programınızı beğenerek izlioruz dünyanın aynasını ekranlara yansıttığınız programınızda başarılarsizi seviyoruz
Tarih :2012-03-18 11:14:31

4430 adet kayıt bulundu.    900 ile 920 arası kayıtlar.   


 








BASINDA AYNA



FOTO GALERİ


Cibuti



Kanada 2014



Botswana



Süleymaniye



Maputo



Bahamalar

Diğer GALERİLER için tıklayın...




VİDEO GALERİ


Panama-3



Panama-2



Panama-1



Somaliland-3



Somaliland-2



Somaliland-1

Diğer VİDEOLAR için tıklayın...

SAİM ORHAN'DAN GEZİ YAZILARI

RÖPORTAJLAR




ANKET


Anket Sonuçları



 

 

 

Site Üretim By Yaap | Copyright (c) 2009