Ayna Programı :: Web Sitesine Hoşgeldiniz ::
Ayna
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bize Yazın | İletişim | English | Açılış Sayfam Yap | S.Kullanılanlara Ekle 28-03-2024
AYNA BU HAFTA VÄ°CTORÄ°A VE REGÄ°NA'DA (yeni) Cumartesi 23:00

AYNA BU HAFTA VÄ°CTORÄ°A VE REGÄ°NA'DA
(yeni) Cumartesi 23:00

Ayna’nın ÅŸehir ÅŸehir, ülke ülke dünya turu yeni bölümleriyle devam ediyor. Bu hafta sizleri Dünyanın en zengin ülkelerinden Kanada’nın Victoria ve Regina ÅŸehirlerinde keÅŸfe çıkarıyoruz.

Kızılderili festivalinden renkli kareler Ayna’da…
Güzel bir feribot yolculuÄŸundan sonra Vancouver ÅŸehrinden Victoria ÅŸehrine geliyoruz. Victoria ÅŸehri British Colombia eyaletinin baÅŸkenti. Turistler ÅŸehri keÅŸfetmek için faytonlarla tur atıyorlar. Åžehir çekimlerimizde Kızılderili festivaline rastlıyoruz. Åžarkılar söylenip, danslar edilen festivalde Kızılderili bir çiftle yaptığımız hoÅŸ sohbetimiz yansıyacak ekranlarınıza. Ayrıca Kızılderililerin sattıkları birbirinden farklı hediyelik eÅŸyaları sizler için görüntülüyoruz.

Bu tarlada yiyebildiÄŸiniz kadar çilek bedava!
Vancouver ÅŸehrine yakın bir yerde bir çilek tarlasına uÄŸruyoruz. Bu geniÅŸ çilek arazisinde insanlar organik çilek topluyorlar. Yalnız çok ilgimizi çekiyor; çilek toplarken yedikleri çileklerin parasını ödemiyorlar. Yalnızca topladıkları çileklerin parasını ödüyorlar. Biz de bu çilek tarlasını çilek yiyerek geziyoruz. Hakikaten lezzetli olan bu çileklerin bir kutusu 12 Türk Lirasına satılıyor.

Deniz uçağında Vancouver ÅŸehrini kuÅŸbakışı seyrediyoruz.
Vancouver ÅŸehrinde deniz uçağı kullanımı çok yaygın. Biz de ÅŸehri havadan seyretmek için bir deniz uçağı kiralayıp Vancouver semalarına doÄŸru havalanıyoruz. YemyeÅŸil bir ülke olan Kanada hakikaten muhteÅŸem bir manzara sunuyor bizlere. Bir ara uçağımız daÄŸlara o kadar yakın geçiyor ki sanki iniÅŸe geçecekmiÅŸ hissini bile yaşıyoruz. Bu muhteÅŸem macera farklı görüntülerle devam edip gidiyor…

Kanadalılar bizden aldıkları mercimeği tekrar bize satıyorlar.

Kanada seyahatimizde ÅŸimdi de Saskatchewan eyaletinde bir tarlaya geliyoruz. On binlerce dönüm kanola tarlası uzayıp gidiyor bu topraklarda. Kanadalılar ilk mercimek tohumunu 1980’li yıllarda Türklerden almışlar. Aslında Kanada’daki mercimeÄŸin anavatanı Türkiye. Ancak bugünse Kanada ürettiÄŸi mercimeÄŸi bize geri satıyor. Türkiye’nin ithal ettiÄŸi mercimeÄŸin yüzde sekseni Kanada’dan geliyor. Çok ilginç bir durum doÄŸrusu…

Victoria-Regina bölümümüzün fragmanını seyretmek için tıklayınız: https://www.youtube.com/watch?v=HEfBiukr3L0

2014-11-04 12:06:11

facebook furl linkibol digg del.icio.us yumiyum
oyyla bagcik technorati twitter ffeed

YAZDIR

ARKADAŞINA GÖNDER

YORUM EKLEYİN
 Lütfen yorum, eleştiri ve beklentilerinizi bize iletin.
Adınız :
Emailiniz :
Yorumunuz :

Yorum sayısı : 0 Bütün yorumlar...

TÜM YAZILARA ULAŞMAK İÇİN...
Türk vatandaşlarına vize UYGULAMIYOR! (YENİ BÖLÜM)
AYNA BU HAFTA YENİ BÖLÜMÜ COSTA RİCA İLE EKRANLARDA

Botswana

Süleymaniye

Maputo

Diğer GALERİLER için tıklayın...

VİDEO GALERİ

Costa Rica-1

Hong Kong-2

Hong Kong-1

Makau

Belarus

Panama-3

Diğer VİDEOLAR için tıklayın...