Ayna Programı :: Web Sitesine Hoşgeldiniz ::
Ayna
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bize Yazın | İletişim | English | Açılış Sayfam Yap | S.Kullanılanlara Ekle 29-03-2024
AYNA BU HAFTA YENİ BÖLÜMÜYLE SİLİKON VADİSİ'NDE (yeni) Cumartesi 23:00

AYNA BU HAFTA YENİ BÖLÜMÜYLE SİLİKON VADİSİ'NDE
(yeni) Cumartesi 23:00

Ayna olarak bu hafta dünyanın teknoloji merkezi Silikon Vadisini geziyoruz. Teknolojik anlamda dünyadaki bir çok yeniliÄŸin bulunduÄŸu ve ilk test edildiÄŸi vadiden çok çarpıcı konular sizleri bekliyor.

GeleceÄŸin sürücüsüz araçları artık hayal deÄŸil.

Bugünlerde trafikte test sürüÅŸü yapılan sürücüsüz aracı sizler için görüntülüyoruz. Araç sürücüsü olmadan tavanındaki kamera sayesinde çevresindeki hareket eden ve etmeyen bütün cisimleri algılayarak trafikte ilerleyebiliyor.  Gelecekte yolların hakimi olacak bu araçlar artık hayal deÄŸil.

Uzaydan sürekli gözetleniyoruz!

Teknoloji merkezinde bilgisayarlarımızda olan dünya haritasını dev ekranda inceliyoruz. Ülke ülke, ÅŸehir ÅŸehir, mahalle mahalle istediÄŸiniz konumu hemen bulma özelliÄŸine sahip bu harita sayesinde artık adres bulmak bir sorun deÄŸil.

Bu arabalar ne benzinle, ne mazotla, ne de gazla çalışıyor. Sadece elektrikle…

Dünyada elektrikli araçlar artık iyice yaygınlaÅŸtı. Elektrikle ÅŸarj olan bu araçlar aynı zamanda çevre dostu. Hiç motor sesi de olmayan bu araçlardan bir tanesine atladığımız gibi Silikon Vadisinde tur atıyoruz. Amerika BirleÅŸik Devletlerinde elektrikli araçlar için ÅŸarj istasyonları var. Hatta ücretsiz ÅŸarj istasyonlarını takip ederek Amerika’nın bir başından bir başına ücretsiz gidebiliyor araç sahipleri.  Araç özel ÅŸarj istasyonlarında 20 dakikada ÅŸarj olurken, evlerdeki normal prizlerde 12 saatte ÅŸarj oluyor. Havayı ve bütçeyi koruyan elektrikli araçları Silikon Vadisi’nde sizler için araÅŸtırdık. Elektrikli araçlar tüm detaylarıyla Ayna’da…

Günlük araç kiralamayı duymuÅŸtuk ama peki ya saatlik kiralama?

Amerika’nın özellikle metropol ÅŸehirlerinde saatlik araç kiralama oldukça yaygın. Üstelik bu araçları kiralamak çok kolay.  Araca ihtiyacı olan kiÅŸi internet üzerinden cep telefonuyla araç ihtiyacını olduÄŸunu bildiriyor. Ardından kendisine en yakın otoparkta bu kiralık araçların olduÄŸu kısma gelerek aracın camına kartını okutup kapıları açıyor. Kontak anahtarı her zaman üzerinde olan araç ile istediÄŸi yere gidebiliyor. Ä°ÅŸi bittiÄŸinde ise aracı yol üzerindeki en yakın kiralık araç park yerine bırakıyor. Araç kiralamak iÅŸte bu kadar basit.

Amerika’da köpekler için bile oteller var.

Çekimlerimiz sırasında bulunduÄŸumuz bölgede bir çok köpek oteline rastlıyoruz. Sahipleri iÅŸ veya tatil için seyahate çıktıklarında köpeklerini bu lüks köpek otellerinden bir tanesine bırakıyorlar. Ä°stenirse limuzinle evinden alınan köpek özel süitinde tek başına ağırlanıyor, yemeÄŸi odasına bırakılıyor, bakıcıları tarafından kitap okunuyor, yüzme ve sörf dersleri veriliyor. Köpeklerin güzellik salonlarında bakımları da ihmal edilmiyor. Ä°ÅŸte bu sıra dışı köpek otellerinden ilginç görüntüler Ayna’da…

Ayrıca ülkemizin baÅŸarılı iÅŸadamlarından Bahaeddin NakiboÄŸlu ile Silikon Vadisi fırsatları üzerine yaptığımız keyifli söyleÅŸi de yine programımızda yer alacak konulardan…

Silikon Vadisi bölümümüzün fragmanını izlemek için tıklayınız: https://www.youtube.com/watch?v=FbvAeLPyJac&feature=youtu.be

2015-02-03 14:46:30

facebook furl linkibol digg del.icio.us yumiyum
oyyla bagcik technorati twitter ffeed

YAZDIR

ARKADAŞINA GÖNDER

YORUM EKLEYİN
 Lütfen yorum, eleştiri ve beklentilerinizi bize iletin.
Adınız :
Emailiniz :
Yorumunuz :

Yorum sayısı : 3 Bütün yorumlar...
Cavid 2015-02-08 14:50:02 -
Selam Orhan abi sizin proqraminizi Azerbaycandan izliyorum. en cok sevdiyim ulkeleri bana daha da bilgim artmish oldu. Kanadaniguzel bir olke oldugunu sizin sayenizde tanidim. Norvec benim hayalim olan ulkem orada hep yasamak istiyorum bunun icin ugrashiyorum ingilizce derslerine gidiyorum ve oraya immiqrant olacam InsALLAH Size coook tesekkur ediyorum proqraminizi devamli olsun hep ALLAH yardimciniz

bir dost oÄŸuzhan 2015-02-08 00:25:58 -
Saim orhan abi program harika allah kolaylık versin nice programlara

Baha 2015-02-07 16:41:03 -
Abi lütfen saatinde yayınlayın ayna yı, yarım saat boyunca sungurlar denilen diziyi izlemek zorunda bırakıyorsunuz, yada ayna saatini 23:30 olarak verin lütfen.

TÜM YAZILARA ULAŞMAK İÇİN...
Türk vatandaşlarına vize UYGULAMIYOR! (YENİ BÖLÜM)
AYNA BU HAFTA YENİ BÖLÜMÜ COSTA RİCA İLE EKRANLARDA

Botswana

Süleymaniye

Maputo

Diğer GALERİLER için tıklayın...

VİDEO GALERİ

Costa Rica-1

Hong Kong-2

Hong Kong-1

Makau

Belarus

Panama-3

Diğer VİDEOLAR için tıklayın...